Varit uppe

med tuppen idag...vilken tupp förresten? det har jag väl ändå ingen, skulle vara Erik då för hör och häpna han var uppe FÖRE mig i morse och ändå gick jag upp7. Det var tusan vad mycket man får gjort när man går upp i tid, som morgontrött nattmänniska har det gått mig spårlöst förbi...Typiskt att man ska göra denna upptäckt när man ska börja jobba natt=). Ska på smyckeparty hos äldsta dottern i kväll, jag vet nog vilket "smycke" jag kommer att ägna mig åt, visst jag måste väl titta lite på dom vanliga smyckena oxå, ofin vore jag annars, men hur ofta använder jag smycken och hur intresserad är jag av smycken? Inte alls skulle jag vilja säga,men jag ska ju ha tonårsdöttrarna med mig och dom har ju desto större intresse må jag säga...får nog vara med och hejda där skulle jag tro, får väl ta fram det x-tra ögat i nacken, det där som bara mammor har ni vet=).

Kommentarer
Postat av: Anna

Å jag tänkte passa på att se vad de önskar sig i julklapp... =D

Ses ikväll!

Kram

2008-10-28 @ 10:50:29
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Söstra di

Jaha så du va uppe med tuppen som du inte har och jag sov som en gris ända till kl.halv elva..skäms.

Så synd att ALLA dom där partyna verkar vara på tisdagar,för då jobbar jag ALLTID kväll :-( .Jag älskar smycken även fast det kanske inte är så ofta jag har på mig sånt.Ja du får nog passa dom där två damerna,dom verkar ha ett brinnande intresse för shopping :-) .Ha en bra dag!!Kramiz...

2008-10-28 @ 13:09:58
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är utmanad på min sida =)

2008-10-28 @ 13:25:42
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0