Varit på smyckeparty

och handlat en del oxå. Väldigt trevligt var det och en massa fina smycken, skulle nog kunnat shoppat mer,men ibland lyckas även jag behärska mig=). Mellandottern var väl sådär imponerad men yngsta dottern hade en hel del önskemål, nåja tomten kommer ju snart så....inte ens två månader dit. Trollungen tyckte oxå det var fint med en massa folk och goda mackor att äta, hon höll igång och "pratade" och "sjöng"=). I morgon ska jag följa med henne till "kyrkis" på öppet hus så då hinns det nog inte med nåt bloggande, för sen väntar en kvällstur på Grönboda, får väl se om jag orkar sen då...Måste se till att komma i säng nu om jag ska orka upp och vara klar till 10 i morgon. Ha en god natt och dröm inga mardrömmar....Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, du som inte är intresserad av smycken... ha ha ha... men du kommer bli jättefin i det du köpte! Och kanske blir du att använda smycken oftare nu =)

Ses snart!

Kram

2008-10-29 @ 08:30:34
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0