Nu sitter jag i

Vingåker och brottas med sonens laptop.....kommer inte alls överens med den, det har tagit mig åtskilligt med tid och för att inte tala om alla svordomar som gått åt för att komma  underfund med den...morr grrr....Nu ska jag och prinsessan klä på oss och gå ut en stund i gråvädret, en liten prinsessa behöver gå ut och göra av med lite överskottsenergi vad det än är för väder och det är bara för farmor att hänga med=). Hör av mig när jag kommer hem, tror inte att jag har lust att gå i närkamp med den här apparaten igen...nej tacka vet jag  stationära datorer, vanemänniska man är eller hur? Nej prinsessan kallar bara för hennes tjänare att lyfta ändalykten från stolen och gå....ha en bra dag....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, så du är DÄR! Tur att Tovali är så liten att hon inte förstår så mycket än. Jag har tjatat om att gå till "Mommo" på eftermiddagen =)

Men då får vi ses på onsdag istället. Ha det så mysigt med Sessan och ge henne pussar från faster. Hälsa morbror Tobbe!

Kramar

2008-10-18 @ 11:49:40
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0