Blev ju utmanad av kära dottern

att  avslöja sju sanningar om mig själv........

1: jag hatar fåglar..är det värsta djur jag vet....
2 är så j***a mörkrädd
3 säger vad jag tycker o tänker, blir ibland obekväm för vissa människor pga det
4 tycker att öl o whiskey är gott, inte särskilt kvinnligt har jag förstått...
5 älskar norrland, det  bästa som finns
6 försöker se nåt positivt i allt, tror att allt har en mening..
7 är en riktig j***a språkpolis och HATAR  särskrivningar, hade inte bästa betyget i svenska förintet=)


Jag ska nu egentligen länka till 7 personer och utmana dessa men eftersom jag är såååå j***a dålig på att länka så kan dom som känner sig manade  göra det och dessutom så har dom flesta jag känner redan blivit utmanade....men saaraaaa, du kan känna dig utmanad=)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

du vill alltså inte utmana mig?;)

2008-11-01 @ 01:27:38
URL: http://kopparbergstobbe.blogg.se/
Postat av: Elin

mörkrädd? inte ensam hela jag darrar hehe o inte bättre blir det när man ska ut med hundarna när det mörknar redan vid 4 tiden. kramiz

2008-11-01 @ 10:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0