Telefonen ringde igår kväll



det var en liten prinsessa som ringde till farmor<3, är så kul att få höra en liten barnröst som säger " hej fammo" när man svarar. Hon är så duktig att prata nu, hon sa att hon tittade på tv, jaha sa jag tittar du på bollibompa? Näää sa prinsessan och lät som vad tror du, jag tittar väl inte på sånt, hon tittade minsann på Leksand hahaha hur många 2 åringar sitter en fredag kväll och tittar på hockey? Kan det vara så att hon är påverkad av nån....sen åt hon "fips" och drack "dicka" såklart man ska göra det när man har fredagsmys....

Kommentarer
Postat av: Lilla B

En del smådamer tycker att "söttfässås å rackaroner" hos farmor är gudaspis...

2008-11-01 @ 12:54:36
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Elin

2st vakthundar skojar du? om du ser några så säg till. ropa mat så kommer mina som ett skott. jisses tog cykeln till stan frös ju både röven o ansiktet av mig. vi ska ut till minneslunden här i stan. Kramiz

2008-11-01 @ 13:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0