Idol i kväll

känns lite konstigt när inte Robin är med, men Kevin är ju fortfarande med så det är ju sevärt iaf=). Det låter kanske konstigt, men jag har hållt Kevin som etta hela tiden, men för den sakens skull så ville jag väl naturligtvis inte att Robin skulle åka ut....hade gärna sett dom två i finalen...och tack vare det var min mobilräkning inte rolig alls, men det är smällar man får ta ha ha ha.
Hoppas iaf att Kevin får vara kvar, han är otroligt duktig....inte bara att han sjunger bra, han har en sån otrolig utstrålning och är så glad, det riktigt lyser om honom, kommer att bli en duktig artist.
Får inte Johan åka hem i dag så är det nåt fel, han gapar och skriker och det som har räddat honom hittills är ju alla "fjortisar" som sms:ar upp hela veckopengen på någon som ändå aldrig kommer att bli nån riktig artist.
Nu vill jag se Kevin och Alice i final..........

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med dig helt, Johan ska ut, och Alice & Kevin till final.

Ha en super bra helg, Kramis

2008-11-21 @ 21:28:18
URL: http://veronicaolsson.blogg.se/
Postat av: söstra di

Vi får väl hoppas att det är slut på alla fjortisars veckopeng nu :-) .Jag vill att skränjohan eller darraläpp Anna åker hem...skulle va så roligt att se darraläpp Anna åka ut..hihihi...skadeglädje här isf :-).Kevin är bäst och jag hoppas han vinner hela skiten nu när inte Robin är kvar längre :-( .Ha en fortsatt trevlig kväll!!Kramiz...

2008-11-21 @ 22:23:34
URL: http://anetteenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0