Vaknade

kl 7 i morse och var alldeles pigg=). Det var bra för då kanske man kan få nånting gjort innan man ska iväg till jobbet, brukar inte bli så värst mycket annars,tycker nog att jag behöver vila för att orka jobba...låter väl logiskt?
I går var Lisa och jag på utvecklingssamtal I Örebro på hennes skola, det går bra för henne hon är duktig med det hon gör och 7 vg och 2 g får hon väl vara nöjd med så här långt....hon har ju ett år kvar, sen ska hon läsa ett år i Kristianstad och ta gesällbrev. Men först väntar den stora utmaningen...projektarbetet, där hon ska komponera doptårtan till trollungen=).
Ska ta tag i stryktvätten nu och ev hinna dra en repa med snabeldraken oxå innan dusch och ge mig i väg i blåa faran för ett pass på Grönboda, är inte hemma innan 22 i kväll så får väl se hur mycket jag orkar skriva då^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0