Idag har det

inte blivit många knop gjorda, har varit som en död sill efter mitt nattsuddande hos äldsta dottern=)men trevligt var det . Hon är en underbar dotter som det alltid är lika roligt att prata med och som alltid ställer upp när det behövs, den bästa dotter man kan ha<3.
Träffade en liten sötnos idag oxå...var till Ica och handlade och stod i kön för att betala när jag såg någon som var på väg in vinka, det var Hanna och hennes lilla Kate så det blev att kliva ur kön och gå och prata lite med dom, Kates stolta morfar var med oxå och jag förstår att han är det för det är en väldigt duktig och försigkommen liten dam på 1 år och 5månader, framåt och kavat och dessutom jättesöt med lockigt hår, var kul att träffa dom brukar ju alltid missa när dom är här annars.Träffade trollungens storebror med pappa oxå men han verkade inte riktigt uppskatta uppvaktningen han fick av Kate det där med tjejer är väl inte riktigt hans grej ännu men om 10 år ser det nog annorlunda ut=).
Nyss ringde telefonen...det var Lina som ringde från sin mobil....hon och Alex hade låst in sig på rummet, dörren hade gått baklås, som tur var så kom Erik hem och kunde fixa ut dom....där fick dom för att dom skrattade åt mig när jag gjorde samma sak för ett tag sen=).
Ska nog ta och lägga mig och läsa och fortsätta slappa, ingen idè att ta sig för nåt nu....varför göra nåt i dag när man kan skjuta upp det till morgondagen^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0