Har varit på

födelsedagskalas idag....mycket trevligt, det var äldsta dottern som fyllde tjugotolv år....ja så är det ....enligt födelsedagsbarnet själv alltså=) låter kanske yngre än trettiotvå^^) men vadå ålder är bara siffror och dottern behöver inte alls oroa sig för att se gammal ut=). Värre var det nog med mellandottern, 17 år fyller arton till hösten som med skräck i ögonen upplyste mig om att hon idag fått höra att kroppen börjar åldras vid 25.......det är säkert sant ....men fortfarande är ålder bara siffror , det är hur man är och hur man känner sig som är det viktiga och att man inte tar livet för givet....
Har iaf världens underbaraste barnbarn, den där lilla trollungen i Bångbro har lindat sin mormor runt lillfingret precis som prinsessan i Vingåker, blir alldeles varm i själen och smälter som ett vaxljus bara dom tittar på mig och ler som bara små prinsessor och trollungar kan, älskar er små solstrålar.

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Min dotter som fyller 23 inspekterar sin hud lite väl mycket enl. mig. "Jag vill ju inte ha ett sånt skinn som du har, mamma". Själv tycker jag inte att det är något fel på min hud :0)

2008-05-13 @ 16:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0