Har bara en

unge hemma i kväll, nåja en bonusunge då men så är det alltid, är en unge borta så tillkommer en annan.....Lisa är i Ställdalen som vanligt och Lina är i Vasselhyttan, Erik är hemma men har kompisen Daniel från Ludvika här, han ska sova på soffan i Eckes rum så  jag har lagt dit kuddar och täcken, just nu är dom inne men det kommer säkert att förändras under kvällens gång=).
Har fått klart med Gäddede ska vara där  från 7 juli till 10 augusti, har även fått klartecken från min chef, känns hur bra som helst, vet iofs att det inte ses med blida ögon att jag går utanför semeserperioden men, men så är det och egentligen skiter jag i vad andra tycker, det får vara deras eget problem, jag mår bra av det och det är det enda jag bryr mig om....är så egocentrisk som min psykolog har beordrat mig att vara.......

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, jag var verkligen inne hela dagen igår jag med å städade!!! Ha ha ha... vi är allt bra lika. Får också lust till rensning när solen skiner. Det är ju då energin kommer ^^) Lycka till i Gäddede, du gör rätt som skiter i de som de sticker i ögonen på! Du är värd att få ditt lugn i Norrland. Fast vi kommer att sakna dej, jättemycket allihopa! Kramar

2008-05-10 @ 09:34:16
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0