Alldeles för varmt

har det varit för min smak=( är inte en sån som ligger och steker i solen, nej skuggan är det ställe jag trivs bäst på, har ingen lust att se ut som ett  russin i ansiktet på min ålders dagar heller=). Gjorde en tacogratäng med melonsallad till idag , det kändes som att det var en lagom middag med både salt och mycket vätska.....
Längtar så tills vi får åka till Frostviken, det underbara sommarparadiset i Jämtland,där blir det aldrig den här otäcka värmen som vi har luften är helt annorlunda, ren och klar....även om det är 25 grader varmt. Den sjätte juli åker vi och kommer hem nionde augusti....vore det inte för två saker så skulle jag stanna där för alltid.....dom två sakerna heter Wilma och Tovali det blir ju alldeles för långt från dom, hur skulle jag klara mig utan dom?

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Jag har gått över till det nya,det ska väl du oxå göra om du kollar noga!Är oxå helt snurrig på det,men nu börjar jag iaf haja lite.Jag blir galen på det här,fattar dom INTE att vi är åldisar(d.v.s)gamla ruggugglor som inte har så lätt att hänga med i det nya...vi vill ha det så som vi är vana vid :-D.

2008-05-31 @ 23:33:27
Postat av: Veronica

Hehe Okeej =)
nee det var ite så kallt i vattnet ;)
Nee vi önskade oss inget ;)
de glömde vi bort haha :) !
Ha det så bra i värmen :)

2008-06-01 @ 20:26:27
URL: http://veronicaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0