Så mycket som

jag har gått denna vecka har jag nog inte gjort på bra länge=) skulle kanske införskaffa mig en sån där stegräknare det verkar ju vara så populärt, men det är ju klart så många steg som man går i jobbet så skulle det bli hur många steg som helst om man nu ska ut och knalla på fritiden oxå^^). I dag har iaf lilla trollungen varit här med sin mamma, tror jag kan snusa på den lilla skruttan hur mycket som helst, finns det något som luktar godare än en liten bebis?Vi tog oss en promenad i det underbara vädret till Lådan oxå, trollungens pappa kom och mötte oss då han hade slutat jobbet och dom hämtade upp hennes storebror som bor hos henne varannan vecka torsdag till söndag, en mycket stolt 4-årig storebror,trollungen har ytterligare en storebror som är 12 år så hon har det riktigt förspänt med två brorsor som beskyddare=). I morgon 8:30 ska jag vara i Linde, är chefen som har ordnat med det, så får vi se vart det leder...tror att det kan bli riktigt bra, har en magkänsla som säger det=). Har fortfarande ingen lust att prata om det som hände i går, men nu förstår jag iaf hur fort det kan gå, kunde inte tänka mig det,känner att  vi samarbetade bra, men vet nu när jag fått tänka över saken att vi missade en hel del oxå, men allt gick ju bra iaf och det är ju det viktiga just nu. Ska ta och krypa ner i sängen nu för det blir ju ingen sovmorgon i morgon fast jag börjar jobba kvart i två, så natti natti.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Vad det än är i Linde sålycka till!

Och skaffa dig en stegräknare. Det är intressant att se hur mycket/lite man går. Jag gick knappt alls tidigare. Sitta i bilen, sitta på jobbet, sitta framför datorn. Det blev så påtagligt med stegräknaren och så lätt att göra nåt åt.
Den är en bra piska åt en latmask, dvs mig.
Fast du går nog många steg i jobbet, du.

2008-03-07 @ 06:31:31
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Elin

Ja onsdag nästa vecka låter bra kan ju höras på tisdag om tid osv. Du kan ju slå en signal på min mobil om du har kvar numret. Kram

2008-03-07 @ 10:40:04
Postat av: Anna

Ja, vi får väl se vad hon tycker om att ha två "beskyddare" när hon är fjorton år!! (Å spanar in Isaks kompisar...) =)

2008-03-07 @ 10:46:37
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Tobbe

hmmmmm, det kommer inte att ske Anna!! Wilma och Tovali kommer intressera sig för annat!!=/

2008-03-07 @ 20:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0