Rena rama

mordvapnen har jag på väggen=) över femtio kort på ungarna i alla åldrar sitter där i glasramar, men i natt for hin håle själv i ett kort av Lina och kom nerdimpandes och rakt på snoken på mig=(. JÄVLAR på ren svenska vad inihelsike ont det gjorde och vilket blodvite det blev....satt sen med en påse djupfrysta grönsaker på kran för att försöka hindra att det svullnade allför mycket...tur attt alla sov för annars vetetusan vad som hänt=(så nu ska jag först in på affärn och handla och sen till Grönboda och jobba och det med två stora jack över näsan och två blålilafärgade ögon....kommer inte att behöva ögonskugga på ett tag om man säger så....inte för att jag brukar det men om jag skulle ha fått för mig det alltså......Ser fan ut som jag skulle gått en rond mot Tyson inte ett jäkla dugg roligt...men mina tre empatilösa tonåringar dom tycker det är skitkul=(

Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha ha ha ha... jag är nog lika oempatisk jag med... näää, din stackare... tur det gick bra ändå... vilket uppvaknande! Har du ngt otalt med Lina? ha ha ha

2008-03-26 @ 14:54:40
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: carro

hahahaha.. måste nog säga att jag håller med.. det går bara inte att hålla sig för skratt=) kan du inte lägga ut en bild på näsan????

2008-03-26 @ 19:31:13
URL: http://carolinegredfors.blogg.se
Postat av: Lilla B

Först tån och sen näsan! Vilket drama!
Är bra nyfiken på hur näsan ser ut efter den stjärnsmällen.

2008-03-26 @ 21:40:55
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Söstra di

*fniss*hade gett vad som helst för att vara en liten mus i ditt hus när det hände och hört alla "vackra" ord som nog kom ur din mun :-D .

2008-03-26 @ 21:42:42
Postat av: Prinsessans pappa

HAHAHAHA, det skulle jag vilja ha sett!!

2008-03-26 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0