Mår som det

vore dagen efter=) hade kanske vare roligare iaf om det varit så, åtminstone igår=)....Ont i magen och mår illa och helt j***a orkeslös, till råga på allt börjar näsan rinna oxå och förkyld är det sista jag vill bli nu=(. Lina ser iaf ut att må lite bättre, spyr åtminstone inte längre....Prinsessan i Vingåker har oxå drabbats och då passade kära svärdottern på att ge igen för att jag sa att Wilma smittat med förkylning förut från Vingåker och hit så nu påstår hon att Lina smittat Wilma...hahaha så går det när man är stor i truten det slår alltid tillbaka......känns som om jag är hungrig men när jag tänker på nåt att äta så mår jag illa...skum känsla. Ska ta mig i kragen och släpa mig in i duschen så kanske det känns lite bättre, åtminstone en stund....

Kommentarer
Postat av: carro

haha så går de=) nej hoppas du piggar på dig snart...

2008-03-20 @ 13:56:23
URL: http://carolinegredfors.blogg.se
Postat av: Lilla B

Krya på dig och Glad Påsk! På mitt jobb ville en fröken ha skjuts hem eftersom hon ramlat och foten svullnat upp.
- Hur gick det till, undrade jag.
- Halkade i en spya.....

2008-03-20 @ 14:13:57
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Anna

Krya på dej! Ät extra mycket ägg i påsk, så ska du se att du blir att må bra =) Näää, fyy... hoppas du mår bättre efter duschen. Kram

2008-03-20 @ 17:40:25
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Söstra di

Har hört jätte många som har magsjuka just nu,hoppas du inte fått det oxå*blää*inge roligt.Krya på dig och glad påsk :-) .

2008-03-20 @ 18:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0