Ja jag är

vaken än=). Så är det när man är tonårsmorsa, det ska skjutsas både hit o dit. Ungdomarna har varit på Bångbrofolkan och jag skjutsade först dom dit, sen ringde Lisa vid 24-tiden och hon och Rickard ville hem, vid ett åkte jag ner för att hämta Erik och tro för all del inte att jag bara kunde hämta och åka hem, nejdå först ska man stå och vänta en evighet sen när man väl kommer hem så inte tusan ska han med in och lagom jag hunnit klä av mig ringer han och vill ha skjuts tillsammans med Jeppe P ner till Gärdet=( blir till att hoppa i paltorna igen och köra dom dit dom ska men nu får det vara färdigåkt så endera får dom stanna där dom är i natt eller använda apostlahästarna hemåt, tror nog mest på det förstnämnda=)Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Nix, inte det =)

2008-03-01 @ 22:52:00
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Veronica

Det är de riktiga vänner är till för :)
Ha det bra
Kram Kram

2008-03-02 @ 23:16:50
Postat av: E

Åka och hämta ett kan jag köpa, men inte fasen hade jag satt mig och kört ner igen.
No nono, nån måtta får det vara. :)

2008-03-03 @ 15:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0