GLAD PÅSK

till er alla. Min påsk kommer att tillbringas till största delen på Grönboda....nåja det går det oxå, bättre att jobba kväll och helg än vardag iaf=).Nu har Erik och co kommit fram till Jönköping,  blev inte så dåligt väder som befarats men vintersulorna åkte på saaben igen iaf hahaha, det är till att skaffa sig jobb i onödan.Det blir nog rätt sent innan dom är hemma igen för crusingen är visst inte förrän ikväll.
Nu ska jag se till att få på mig lite lkäder och ut på byn för en del ärenden och sen är det snart dags att dra iväg.
Påsken får firas på måndag då kommer trollungen med sina föräldrar på lunch, skulle ha varit kul om prinsessan och hennes föräldrar oxå hade kunnat vara här men dom jobbar ju oxå i vården och jobbar naturligtvis hela helgen, men men prinsessan kommer ju till nästa helg iaf och det längtar vi efter=).
Hörs kanske i kväll om jag inte är alltför trött^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0