Är det något

som är tröttsamt så är det skrytiga, skrävlande människor, såna som gärna talar om vad saker och ting kostar hela tiden och gör sig större och märkvärdigare än vad dom är och allrahelst när man vet hur det egentligen är=). Är det dåligt självförtroende eller ett behov att hävda sig?Jaja patetiskt är det iaf och det är ju kanske mest synd om dom ändå eftersom dom tydligen döljer saker bakom denna fasad, saker dom tror att ingen vet men som bara gör det mer patetiskt. Nåja det är inget att lägga energi på är bättre att undvika dom istället. Nu ska jag lägga min energi på att fixa lite mat till den hungriga sonen som snart kommer hem på lunch och sen är det snart dags att styra kosan söderut och jobba en kväll till, men i morgon är jag ledig och då skulle dottern och lillsessan komma<3 ska bli så trevligt. Känner att det snart är dags att prinsessan kommer igen snart oxå, efter ett par veckor börjar det suga i farmorstarmen och man längtar så efter den lilla skruttan. Tänk att det skulle bli så här underbart och roligt att ha barnbarn, det hade jag aldrig kunnat föreställa mig....dom är då verkligen livets efterrätt<33

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har tappat bort det där receptet på din goda smörgåstårta och nu har jag lovat Lundholms att bjussa på den på lördag! Hoppas du har den kvar (det antar jag) så jag kan skriva av den imorgon =) Vi ses! Kram

2008-03-05 @ 13:08:51
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Elin

vore kul. bara att höra av dig när du är ledig så kan jag komma till kopparberg.

2008-03-05 @ 14:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0