Är det något jag

blir riktigt j****a f*******d på så det ryggradslösa falska människor som inte står för det dom gör och säger=(. Man har rätt att tycka vad man vill och säga vad man vill men då ska man f*n stå för det oxå annars ska man hålla käften. Människor som beter sig så har man ingen som helst respekt för utan den nivån dom står på är så låg att man skulle inte vilja förnedra sig själv att sjunka så lågt. Det spelar egentligen ingen roll vad en sån här människa säger  men när andra blir utpekade som lögnare på bekostnad av hennes feghet då blir det bara för mycket..... ska inte slösa mer energi på  det nu, för det är hon inte värd den falskaste j***a ****** i hela norra länsdelen=(

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är irriterande med sådana människor, men jag brukar trösta mej med att de kan inte må särskilt bra själva och så är det bäst att göra som du säger, inte slösa energi på dessa. Livet är för kort för det...
Trollungen pussar tillbaka på mormor =)
Kram
(förresten, är vi systrar du å jag...?? Ha ha ha... kolla din kommentar i min blogg...)

2008-03-17 @ 18:52:14
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0