Äntligen

åkte Danny ut ur let`s dance=) hade fjortisarnas pengar tagit slut så dom inte kunde ringa och rösta mer för det är ju därifrån han fått rösterna och kunnat hålla sig kvar....jag tror att Tina och Tobias tar hem alltihop, hon är ju jätteduktig, Tony är duktig han oxå och Karl-Petter ett charmtroll av guds nåde men  jag tror ändå mest på Tina, ska bli spännande att se i vilket fall som helst. Har jobbat idag fast jag var i valet och kvalet i morse=) men nånting gjorde att jag  hoppade in i duschen och bestämde mig för att ändå dra mot Storå mina farhågor besannades inte och det var en lugn och trevlig dag med bra stämmning, märks så väl skillnaden på olika dagar....men men man får väl ta tillvara de ljusa stunderna och ta en dag i taget=). Nu ska iaf snarkofagen intas och i morgon ska det bli en låååååång sovmorgon och 4 lediga dagar att se fram emot=). Natti Natti för idag.....

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Skönt när man får jobba med såna man trivs med :-) .Tyvärr så får man ju inte alltid välja :-( .Ha en bra helg!Kram/Söstra di

2008-03-15 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0