Åkte blåa faran

till Linde idag=) fick lära mig två ord som inte har funnits i min ordlista: Nej och att vara egoistisk=) nåja får väl försöka ta till mig det då...när batterierna håller på att ta slut så måste man försöka få dom laddade, måste därför utesluta en del människor i min omgivning som stjäl mer energi än dom ger. Det ska väl inte vara alltför svårt, jag vet ju vilka jag ska undvika och det kommer jag att göra hädanefter oxå. Kommer inte att under en lång tid att bry mig om någon annan än mig själv och mina barn o barnbarn, alla andra får klara sig själv...och hur dom gör det struntar jag fullkomligt i, för det som sades i dag tar jag på allvar och dum vore jag annars.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag försöker också att undvika energitjuvar. Man mår så mycket bättre utan dem och framför allt man blir mycket gladare. Allt negativt "gnäll" låter jag rinna av mig. Ha det bra!

2008-03-08 @ 17:00:19
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: Anna

Jag kommer hellre till dej, är så skönt att vara tvungen att masa sig ut och från Bångbro en stund =)Jätteroligt att träffa Elin med... Kram

2008-03-09 @ 10:58:24
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0