Varit till Linde

idag och träffat lillasyster Elin, det blev en två timmar lång fika på Frosth`s=), Lisa slutade jobba vid halv 2 sen anslöt hon oxå, mycket trevligt var det och tiden gick så fort. Sen var vi till Lid`l och Mejk oxå en sväng innan vi körde hem Elin,) tog upp Christoffer oxå efter vägen när han var på väg hem från jobbet) och styrde kosan mot Kopparberg.
I morgon är det dags för jobb igen efter 4 dagar ledigt.....känns tungt....men snart är det semester och man slipper det i 5 hela veckor=) hinner ta nya tag under den tiden och kanske komma till ett beslut........är mycket som ska fungera, hade jag bara mig själv att tänka på vore inte beslutet speciellt svårt att ta.

Kommentarer
Postat av: Indra

haha..ja det var jag...då när vi stod där framme så kände jag att någon kollade på mig, jag såg några som satt bakom en massa växter. Men jag visste inte att det var Ni förrän ni gick ut, för då såg jag att det var du och jag förstod att det var ni som satt där bakom...hade jag vetat det hade jag hälsat...

2008-06-30 @ 20:01:05
URL: http://gobisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0