Varit en dag med

full fart=) Städat och tvättat och kom på när jag hämtade posten hos Anna o Inge att kanske blommorna behövde lite vatten ...och det behövde dom verkligen, hämtade kanna eftr kanna och slog på det som jag trodde var blommor och odlat, men säker var jag inte=), fick mig en jäkla kalldusch inte bara en gång utan två när jag skulle vattna blomman som hängde runt knuten, attans så kallt det var, fick ju lyfta kannan så högt så när det rann ur strilen så rann det direkt ur kannan oxå och det hamnade på mig och jag lovar jag behöver INTE växa nå mer^^).Haft en lugn och tyst kväll då alla ungdomar efter att ha ätit tacos gett sig iväg till Ludvika, ja Lisa och Rickard åt inte här då dom är själva i Ställdalen i helgen , men Erik, Lina o Alexander var här iaf och nu har dom åkt, Lina o Alex med Lisa o Rickard och Erik med Maciej till Ludvikafesten, många bra artister var det både i kväll och i morgon. Så skönt att både Erik och Rickard har körkort, nu kan man deligera körningarna och hämtningarna, det underlättar en hel del=)ska kolla min mail nu...kanske det är nåt från favvokusinen, det är så kul att få mail från henne, vi mailar i stort sett varje dag om allt och ingenting, är så kul att ha en kusin man har så bra kontakt med, nån man haft kontakt med sen man var barn och följts åt i livet.....Annica du förgyller livet=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0