Har varit en

j***a natt rent ut sagt=(. När jag lägger mig alltför sent så kan jag ta mig tusan inte sova ordentligt...vaknar en gång i halvtimmen och drömmer en massa konstiga saker...men ibland kan det faktiskt bli sent och för en nattuggla som jag är det ingen konst alls att hålla sig vaken, problemet är som sagt att sova.
Tror att klockan hann bli 3 innan jag somnade, AK var här och vi hade jättemycket att prata om, det blir ju så när man inte har träffats på ett tag så klockan var kvart i tolv innan hon åkte, sen pratade jag med äldste sonen i telefon ( nattuggla som mamma) sen hade jag lite att fixa med så helt plötsligt närmade sig klockan halv tre och det blev bråttom i säng=).
Ja så sitter jag här nu som ett annat jäkla vrak....ska jobba kväll idag oxå så det blir nog bra....inte.......börjar dessutom ett oxå=(. Ska börja med att hoppa in i duschen, förhoppningsvis blir det att kännas något bättre då, sen får vi se vad jag hinner med, ska iaf se till att komma i säng någotsånär i tid ikväll......


Kommentarer
Postat av: Sara

Japp, den kvinnliga var det. Den sista jag föredrar på det stället. =( Fattig blev jag, hoppas verkligen att detta ska hjälpa, men jag fick bara receptfria mediciner, så det visar sig. Man tas inte på allvar där nere.. =( tack! =)

2008-06-16 @ 12:21:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0