Vet ta mig tusan

inte i vilken ände jag ska börja=). Måste tvätta, stryka, packa och tusen milijoner andra saker....och vad gör jag? sitter vid datorn och får ingenting gjort hahaha. Det är typiskt mig, måste ha kniven på strupen för att jag ska fungera effektivt så det blir väl söndag kväll som allting ska fixas.
Superkusinen är här på besök, mycket trevligt, han har sovit här i natt och dom har varit ute på nån fest nånstans, kom hemdrullande nån gång i natt  men var uppe i morse iaf=).
Snart kommer trollungen och hennes mamma, måste få lite trollungekramar o pussar så  jag klarar mig i 5 veckor...vet inte hur det ska gå att vara utan henne så länge...och inte kan jag prata med henne i telefon heller det kan jag ju iaf med prinsessan. Prinessan är så go när hon bubblar på i telefon, lite snål på pussar o kramar har hon allt blivit, men hon kanske tycker att vi fått å många förut så det kan räcka et tag=) och är man en 2 årig prinsessa så har man mycket bestämda åsikter och det är inte mycket som kan rubba dom.
Nej nu är det skärpning som gäller....ingen mer dator innan det mesta är gjort iaf...får se om jag kan hålla det........

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är alltid seg med saker men när det väl gäller i sista sekunden då går det som bäst för mig och i ilfart går det.

2008-07-05 @ 14:34:59
URL: http://elinpersson07.blogg.se/
Postat av: Lilla B

Känner gott igen det där - inte förrän deadline nästan är passerad blir det fart. Men då går det undan utav helskotta istället!

Ha det bra uppe i norr!!

Hoppas du kan göra några inlägg på bloggen alltemellanåt.

2008-07-05 @ 17:15:24
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Hanna W

Japp, ha det gott däruppe. Vet ju att du längtar dit nu.. Hoppas du tar mycket fina bilder där som du kan visa här sen. Ha det bäst.

2008-07-05 @ 21:14:17
Postat av: Söstra di

Känner igen symtomen,jag är precis likadan :-D .Men du vet att i slut ändan så får vi en jävla fart och allting fixar sig.Eller hur?Ta`t lugnt ta en toy.Kram!

2008-07-05 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0