I kväll kom trollungen

med mamma, pappa och storebror hit=) ett mycket efterlängtat besök. Dom har ju varit till Gotland på semester och hade haft jättetrevligt. Hon växer så det knakar lillskruttan och är som ett yrväder en aprildag som han sa Carlsson i Hemsöborna=).
Dagen har varit i sorgens tecken oxå...en farbror jag tyckte väldigt mycket om har gått bort, men sånt är livet och det är så i det här yrket vissa fäster man sig mer vid än andra och det känns tungt när dom går bort. Kommer alltid att minnas honom iaf och han har en liten speciell plats i mitt hjärta, känns skönt att jag går på semester i morgon så man hinner få lite distans till det, samtidigt känns det bra att han gick bort nu och inte under semestern så jag kunde ta avsked av honom ordentligt och vi fick ett fint avslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0