Vaknade alldeles

av mig själv i morse=) somnade som en sten i går vid 22 och har inte varit uppe nåt inatt=) men har drömt en massa konstiga och obehagliga drömmar=(. Nåja man kan ju inte få allt och jag får vara glad att jag har sovit HELA natten.Har hunnit med massor på morgonen bäddat, diskat, plockat undan duschat och suttit vid datorn en lång stund=9 men nu ska jag sätta fart och gå ut på byn och handla gå till apoteket och Ica. Måste hitta på nån mat som tjejerna kan värma när dom kommer från skolan oxå, Erik slutar 2 idag så då skjutsar han mig till Storå å, så får jag ta bussen hem ikväll för han ska åka till Slöjsmossen i helgen och ska fixa avgasröret på bilen så då blir det buss och tåg för mig till jobbet i helgen=(.

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att läsa din blogg. Du verkar ha mycket i görningen. Jobb, barn, bil.

2008-01-18 @ 11:24:38
URL: http://www.bellapension.blogg.se
Postat av: Veronica

hehe , Ja på det viset var det ju tur att jag glömde den vid Erik ;)

2008-01-20 @ 13:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0