Så var nyårsafton

över och festen i Bångbrofolkan oxå. Var ca 200 personer där, ungdomar mellan 17 och 25. Det man tycker är lite tråkigt är hur spriten flödar bland ungdomarna, säck på säck med burkar och flaskor har vi burit  och slängt, det mesta var till hälften urdrucket så det verkar som om dom har mycket pengar oxå=). Festen fick avslutas kl. 1 för då började många vara alltför runda under fötterna och med det börjar tjafsandet , inga större grejer men lite gruffande här och där och i det fallet är inte tjejer ett dugg bättre än killar, men allt gick bra och alla kom ut efter många om och men och vi kunde börja röja det värsta....klockan var 3 innan vi var hemma och sen var det bara att åka tillbaka idag på fm och städa resten =) men vi var många föräldrar så det gick fort. Höll telefonkontakt med yngsta dottern som var hos A och F på fest, men där var det lugnt, trots att det var ff=), ska väl snart åka till Rällså och hämta hem henne oxå, sen får det banne mig bli en lugn dag...tänker inte göra en slängmer än jag måste, god fotsättning allihop , nu fick jag besök så nu måste jag avsluta.

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Tänkte på alla dina barnbestyr i går kväll! Skönt att det gick bra och vilopausen idag är du mer än väl värd!

2008-01-01 @ 17:18:38
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: maritha

Tack för det=)

2008-01-01 @ 19:29:38
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0