När man

jobbar helg hur mycket tid har man för bloggen då? svar ingen tid alls och speciellt inte när man åker buss o tåg och inte är hemma förrän 22:45 och ska iväg igen för att börja kl 13:00=8. Nåja nu är helgen gjord och jag har bara att se fram mot nästa då prinsessan och hennes mamma anländer=). Känns som evigheter sen vi sågs men det är ju bara 1 månad sedan, finns ju dom som träffar sina barnbarn mer sällan än så ....så jag ska väl inte gnälla.....Längtar oxå tills det nya lilla knytet anländer, sååååå spännande...Anna, Bångbrofolkan kan du glömma  han/ hon kommer till helgen^^).Är så j*a rastlös idag, vill göra tusen saker men får inget vettigt gjort=( har inte hittat mina kossor heller så nu har jag bestämt mig för att lägga ner kossorna för ett tag, ska packa ner dom andra oxå och ställa undan....ska ha ett kofritt liv ett tag nu=).Ska göra färdigt mitt sovrum oxå som blir ett kombinerat barnbarn lekrum och farmor/mormor sovrum. Får sätta lite fart om det ska bli nånting gjort men risken är att det inte blir det, inte mycket iaf^^).

Kommentarer
Postat av: carro&wilma

då är vi fler som ser fram emot nästa helg=)

2008-01-21 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0