Hatar

verkligen den där stora gula saken på himlen....månen kallas den för=( fullmåne nu igen , har varit det flera nätter. Jag sover verkligen som ett arsle då och drömmer de mest knäppa och läskiga drömmar...fy tusan, varför är vissa så känsliga för månen och andra påverkas inte alls?Ska iväg och jobba snart , ännu en kväll men sen är jag ledig i morgon , kanske kan få nåt gjort då...vore inte helt fel=). Handbollen i går mot Ungern var en rysare, så j*a spännande, Tomas Svensson *den gamle gubben* är ju helt fantastisk oj oj vilka räddningar han gjorde...hade nog blivit spö för Sverige annars=) nu slutade det 27-27 men var spännande ända in i slutsekunderna, match idag igen , men som sagt jobbar ju då=(. Ska ta ett skutt in i duschen och hitta på nån mat, Erik kommer ju (som vanligt) hem och äter och åker med mig tillbaka till jobbet när jag far mot Grönbodahemmet, höres ev i kväll om jag inte är medvetslös av sömnbrist...hoppas månaset slutar att vara full snart:

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag är likadan när det är fullmåne och dara runt detta. fast just nu märker jag ingen skillnad =S Nu är det fullmåne JÄMT för mig... så fort jag ska vända mig är det ett helt företag, å jag lär vända mig OFTA... pust! Handbollen var skitbra =) Höll på att äta upp fingrarna (å det gör ju inte ont, eftersom jag inte har någon känsel i högra fingertopparna, gnäll gnäll) Kram

2008-01-23 @ 11:30:52
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Bella

Nu förstår jag varför jag inte kunnat somna två nätter. Månen såklart. Tack!

2008-01-23 @ 23:03:17
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0