Det står en naken

gran i ett hörn och ser dum ut=). Den står där för att jag ska ta den genom lilla hallen ut i korridoren, genom fönstret, ut på taket, ner på postens baksida för att sen släpas upp i skogen och det kan jag inte göra så länge det är ljust ute och postens personal jobbar, vill inte riskera skadestånd för att nån fått en gammal torr granruska i huvudet eller att nån har roligt på min bekostnad när jag utför denna manöver=)det har nämligen varit många turer under åren när graneländet skulle förpassas till granhimlen och därför är det bäst att vara på den säkra sidan och iaf minimera risken att nån ser en, så granutkastningen får bli ikväll efter jobbet, det känns liksom bättre^^).

Kommentarer
Postat av: Veronica

Lycka till med granen ;)
hehe

2008-01-14 @ 21:38:11
Postat av: Hanna

*fnissa* Jag kan se din möda framför mig..

2008-01-15 @ 07:54:02
Postat av: Fetgeten

Gud vad snällt av Elin! Jag är så himla nyfiken. Är du hemma imorgon eftermiddag? Jag ska till MVC på förmiddagen och sedan fika med Emma. Annars får jag försöka sno åt mig lite tid i helgen och komma förbi =) Måste ju hämta Isaks "grej" (vad det nu kallas) och så undrar jag om hans täckbrallor är kvar där? Ett par svarta. Var ju Inge som hjälpte honom med kläderna när de gick, så det är ju konstigt att han fick med sig ungen över huvud taget.. ha ha ha... nää, nu var jag elak =) Kramar//Din gravida smällfeta dotter

2008-01-15 @ 15:04:38
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Jag kommer nog runt tvåtiden skulle jag tro... Emma ska hämta Seb. på dagis då =) Måste höra med Inge vart han gjort av brallorna?! Vi ses i möra då! Kram kram

2008-01-15 @ 19:34:55
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0