Har varit en

sväng till Ludvika och beställt tid på Eastwood för en tatuering till yngsta dottern, ja jag har fått ge med mig=(. Har varit många , långa och heta diskussioner om den saken kan jag säga...men när det började gå från tatuering till att pierca sig i läppen eller tungan då insåg till och med jag att det var dags för en kompromisss och resultatet av det blev en liten tatuering på handleden, ett litet hjärta....var faktiskt lite svårt att argumentera för att inte göra en tatuering när jag har en själv, piercingen var lättare att hitta negativa saker om. Så nästa fredag blir den av, presentkort på 300 kr till den har hon redan fått av  storasyster och svåger och resten får väl mamma bidra med=). Var till Willys och handlade oxå, blir bra mycket billigare än att handla på hemmaplan, ännu bättre blir det när dom öppnar Coop Extra på nya köpcentret i Ludvika nu i slutet av februari, blir till att åka och storhandla en gång i månaden så får man väl komplettera med mjölk och andra färskvaror på hemmaplan....
Är så j***a trött på alla idioter, människor med så låg intelligensnivå att en guldfisk verkar superintelligent i jämförelse.....Vem ger någon rätten att sätta sig på en annan människa? Vem ger någon rätten att förstöra för andra?Men nu får det vara nog, den här gången har dom nog skitit i det blå skåpet iaf.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0