Har suttit

här och väntat på att yngste sonen och den gravida äldsta dottern skulle komma hem från Frövi där sonen skulle köpa en bil. Trodde ett tag att det hade hänt nåt när inte dottern svarade på sms:et jag skickade men det var bara turbon på saab aeron som sonen hade inhandlat......jaja ännu en son som köper saab med turbo=)....dom lär sig väl med åldern föhoppningsvis=). Ja så nu kanske jag kan få ha min bil för mig själv, måste bara fixa till de enkla saker besiktningen hade att anmärka på....kostar nån hundralapp, men det gäller att sonen med nya bilen ska ta sig tid med det oxå vilket inte är så säkert när han inte behöver ha bilen....men då attans kommer mor att höja rösten ett par decibel, det kan han kallt räkna med.....Nu är iaf sonen och Rickard ute och testar nyförvärvet och Lisa ligger och sover, inte på det bästa humöret kan man förstå men han fick iaf nyckel att ta sig in med, alltid något=) . Ska försöka ta mig in i sängen nu och fortsätta på min bok av Linda Rosing....ja det får jag berätta mer om sen , kan bara säga nu ojoj vad tragisk hon är....Natti Nati

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0