Har pratat

med Anna i kvälloch fått lite uppgifter på underverket, 080213 kl 11:48 föddes lilla Tovali 3710 g tung och 51 cm lång det sötaste lilla barn man kan tänka sig med mammas ögon och pappas näsa, håret långt och mörkbrunt, får namnen Sigrid Tovali och ett namn till som inte är bestämt ev Anna. Trodde inte att Anna skulle vara så pigg efter över ett dygns kämpande men hon var väl oxå hög på endorfiner=) det var en mormor som var det oxå , fick telefonsamtalet om skruttans födelse när jag var hos en brukare, jisses vad lätt och fort allt gick och när jag återkom till Grönboda var Tovalis farfar den första jag mötte, blev en stor gläjekram och hela Grönboda fick höra att vi var farfar o mormor, mötte sen farmor och samma procedur utspelade sig, tror ingen på Grönbodahemmet missade att vi fått ett barnbarn idag.....ska åka till Karlskoga på fredag med mormorsmor och mostrar och morbror så vi får se underverket live=). Nä nu återstår bara sängen, får sovmorgon i morgon eftersom jag hade gjort ett byte med Å, känns faktiskt bra nu, har väl inte blivit så där hundra med sömn dom senaste dagarna .... så Natti Natti allihop från en lycklig mormor/farmor

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Ett stort Grattis till den nya prinsessan!

2008-02-14 @ 07:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0