En låååååång

och seg söndag, har gjort absolut ingenting=) det är skönt att göra ingenting ibland. I kväll gjorde jag matlåda åt mellandottern som ska jobba på Frosths i Lindesberg på sportlovet,. Jag kokade makaroner och stekte ett paket bacon, när det var klart ställde jag det åt sidan för att svalna oc gick in i duschen, när jag kommer tillbaks så ser jag at det har sjunkit i baconbyttan......HAAAAAAAANS....förb*****e katt....han har stulit hälften fast han fick mat under tiden jag gjorde matlådan=(. Jag har aldrig varit med om tjyvaktigare katt, Gunnar rör aldrig nånting men det där kattskrället han stjäl så mycket han kan, det går inte att ha nånting framme...... inte konstigt att sonen lämpade av honom här....snart skicka rjag en saftig räkning på allt stulet till hans husse, dottern fick kompenseras med lite köttbullar...hoppas jag inte ser kattskrället för då har han nog förbrukat ett av sina nio liv=(. Ska gå och inta horisontalläge nu för än har det inte införts sportlov på arbetsplatser....inte min iaf...Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Äter katten bacon?? Det skulle nog aldrig våra våga sig på. Dom är alldeles för kräsna eller hälsomedvetna ;0) för det.

2008-02-17 @ 23:08:26
URL: http://jungfrun.blogg.se
Postat av: Lilla B

Kul med ännu en knäpp katt. Vår Monsterkatt rotar upp
skämd skinka ur komposthinken, slänger in en hel köttbulle i gapet. Han spetsar den först på en klo. Tuggar i sig julstjärnor fast de är giftiga. Överbliven pizza från Två k*kar slinker ner också. Tom chips har han knyckt. Allt som går att tugga är mat. Snart 9 år gammal, stor och lite tjock ( inte så konstigt) och aldrig sjuk. Är de släkt, tro katterna. Vår härstammar från din gamla grannes kattbestånd.

2008-02-18 @ 07:00:08
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: maritha

Lilla b: den här katten kommer från Kumlatrakten och sonen betalade 400 kr för den, men lika konstig som Monsterkatten är den iaf, han ger sig oxå på julstjärnor, har tydligen en plåtmage som inte blir sjuk för så vitt jag vet är dom giftiga=)

2008-02-18 @ 22:41:29
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Bella

Jag trodde att katter var små mjuka och rara väsen. Men nu förstår jag bättre.

2008-02-20 @ 16:42:00
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0