Sov som ett

j***a arsle i natt=(somnade typ vid ett och vaknade strax före tre igen, sen var det lögn i h*****e att somna om. Jag läste, tittade på tv, läste igen och till slut var klockan halv sju så då gick jag upp och åt frukost....och sen vid halv åtta så somnade jag om bara för att väckas nio igen av väckarklockan=(. Mor ringde sen vid halv tio och det var bara att kasta sig i duschen och x-antal koppar kaffe för att vakna till någotsånär. Vid tolv skulle vi vara på begravningsbyrån och moster från Grängesberg kom oxå hit. Tog en attans tid på begravningsbyrån, mycket som ska fixas med, sen blev det en tur till kyrkogården för att utse gravplats, en sväng ner till vårdcentralen för att ta del av dödsattesten, men läkaren som utfört den var inte där idag så vi får återkomma i morgon. Sen hem till morbrors lägenhet för att  plocka ur kyl o sånt, ta fram alla papper så man kan ringa i morgon o säga upp allt som behövs.....är så himla mycket att fixa med, sånt man inte tänker på annars, men det är tur att vi är många som kan hjälpas åt. Fick tid för begravning redan den 12 december så det känns bra, är jättejobbigt för mor o moster, dom här tre har ju hängt ihop som ler o långhalm, men den dagen mor o moster måste skiljas åt , den dagen törs jag inte tänka på.......

Kommentarer
Postat av: Hanna

Usch, beklagar sorgen, men skönt att han fick somna in hemma och inte på hemmet.

2008-12-03 @ 12:06:38
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0