Dagens Shoppoholics

det är allt systrarna Englund det=). Hade tänkt mig en tur till linde och Mejk, så träffade jag söstra mi och hon hängde på. Det började så bra och försiktigt när vi kom dit vid 16- tiden, hade väl landat ett par deo och en och annan onyttig pryl i 10 kronorsklassen där vi strosade runt och hade allmänt trevligt i den roliga affären. 17:40 flög f*n  i oss och den ena mattan efter den andra landade i varuvagnen, nu j****r var systrarna E på shoppingstigen=) söstra mis nota hamnade på 600 strecket och min på 800 ha ha ha, men det var f*n värt varenda öre.
Fortsatte shoppingturen ner på stan där söstra mi bjöd på mjukglass, mums, första för i år.
När vi var på väg mot bilen så träffade vi I som stod vid minuten och tog ut pengar, stannade och pratade med henne en stund och vi observerade att folk kom ut från systemet med påsar och andra gick in där....med shoppingjävulen i sig så fanns det inget alternativ... vi var tvungna att göra ett besök i den roliga plocka själv butiken=)Sösta mi ville inte ha kvittot när vi hade betalat för hon ville inte se hur mycket hon handlat för ha ha ha , men dom kassarna vi bar ut är väl ca en årsförbrukning men va f*n då behöver vi ju inte gå dit igen på länge . En mycket trevlig eftermiddag med söstra mi var det iaf och nu återstår väl inget annat än att hoppa i snarkofagen. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Hahaha...klart du lurade dit mig..skulle aldrig ha gått dit annars ;-) .Förresten så va det väl I:s fel,för hade hon inte stått där hade vi inte ens tänkt på det...eller hur?!Hur som helst så hade vi roligt och det va riktigt skönt att få shoppa loss :-) jag är nöjd med mina köp iaf!!Ha en skön fredagkväll sen,kanske med ett glas rött...hahaha!Själv ska jag upp kvart i fem i morgon..inventering...roligt värre :-( .Kram...

2008-08-29 @ 08:05:29
URL: http://anetteenglund.blogg.se/
Postat av: Tobbe

som om du skulle få ha din "årsförbrukning" ifred där hemma!! HAHAHA, du e rolig du!!;)

2008-08-29 @ 23:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0