Vilken underbar dag

236076-132
det har varit idag=) solen strålade och lilltovan har varit här. Vi var ute och gick i nästan 3 timmar och träffade en massa människor som jag inte har sett på länge....inte undra på att folk undrar om jag har flyttat härifrån, jag är ju aldrig ute på byn...enda gången är ju när jag går till affären och dit är det inte långt=)men idag har vi gått överallt och det var såååå skönt, trevligt att träffa dom man inte har pratat med på länge oxå, inte undra på att det tog tid att gå^^)men Tovali hade inte något emot det, hon sov som en stock och vaknade inte ens när vi kom in, hon sov allt i minst 20 min till men sen blev det bråttom vill jag lova....oj oj oj så snabbt en liten 2 månaders tjej kan bli vrålhungrig=) då gällde det att vara snabb för en hungrig Tovali är inte att leka med, men så snart vällingen var urdrucken och hon fått en torr blöja var hon ett litet solsken igen...underbara lilla trollunge

Kommentarer
Postat av: Bella

Hon ser helt förtrollande god ut din lilla trollunge =)!

2008-04-21 @ 22:53:50
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0