Valborgsmässoafton

i dag, men det där med majbrasa det stuntar jag i....ser inget meningsfullt i att stå och stirra på en stor eld=) eller att glo på en massa miljöförstörande raketer, nej det där klarar jag mig utan. Här i huset är det full fest..nej det är inte jag som har fest utan dom tre tonåringarna. Hela hallen är full med skor och musiken dunkar från Eriks rum. Nåjadom ska snart dra vidare det är tydligen fest på ett annat ställe och jag ska åka och hämta åtminstone yngsta dottern nån gång i natt,tycker inte att hon behöver vara ute alltför sent och absolut inte gå hem själv. Ska Lisa och Rickard gå hem samtidigt är det ok men det kan man aldrig lita på så det är bäst att vara beredd att hämta=).
 Ska åka ner till Anna och trollungen om en stund och titta på film, Inge ska ut med några kompisar, nu är dom på "majelden" som Anna sagt sen hon var liten(Madicken säger så) så då kanske det har blivit tyst här oxå så det inte blir nåt sjöslag när det blir ff^^). Hörs kanske senare...beror på hur länge jag får sitta uppe......


Kommentarer
Postat av: Söstra di

Håller med dig fullständigt om brasan,man har liksom kommit ifrån det där.Eller har man kanske blivit slö :-) ?!Säger som jag sa till Anna,hoppas filmen är bra(va det nu va för film).Kram...

2008-04-30 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0