Så har

prinsessan farit hem till Vingåker och lugnet lägrat sig över Laxbrogården=) nåja så farligt är det inte, men en mycket bestämd prinsessa är det iaf och favoritordet just nu är NEJ^^). Silvertejpen visade sig vara till för att sätta över kardborreknäppet på blöjan så den inte togs av....inte för nåt annat...även om om många tankar flög genom mitt huvud och fantasin var det inget fel på.....
Blåtirorna och såret över näsan börjar oxå ge sig, så nu syns bara en svag gul o lila nyans, inte mycket alls, kan tom visa mig bland folk=).
Är trött som en jag vet inte vad, är sommartiden som spökar...när jag gick upp 05:45 i morse så var ju klockan bara 04:45 egentligen och det känner kroppen av för det är ju den tid den vant sig vid och nu kommer det att dröja minst en vecka innan man är inställd på den nya tiden....tur att jag bara ska jobba kvällar resten av veckan iaf  så kanske man inte behöver gå som en zombie nästa vecka.....Natti Natti orkar inte skriva mer nu....

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är inte särskilt duktig på det här med att designa hemsidor precis... men skam den som ger sig och visst är bakgrunden helt underbar =) Nu väger hon 4620 och är 56 lång... Och sover i sin egen säng!! PÅ NÄTTERNA!!! Rätt nöjd mamma =)Kram kram

2008-04-01 @ 22:56:46
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Hanna

Såklart, du e ju Köpperbergare, det är nog fasen bara i Köppis man svarar hoj hoj i telefonen. Farsan hade roligt åt det när han flyttade till byn.. *s*

2008-04-03 @ 12:40:25
URL: http://argentumstella.blogg.se
Postat av: Bella

Jag känner också av sommartiden i en vecka. Varför ändrar de tiden så där? Det är dumt tycker jag.

2008-04-03 @ 22:59:51
URL: http://www.bellapension.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0