Så är alla

ungar hemma igen, plus Rickard som sover här varannan vecka då han har praktik. Skrev i mitt förra inlägg att äldste sonen var lika slö som jag idag...det kan väl inte jag veta vad han gör i Vingåker=) yngste sonen skulle det ju va naturligtvis...får lite hjärnsläpp ibland men det brukar reda ut sig till slut^^).
Tittade på sanningens ögonblick idag på femman ...oj oj oj vilket förnedringsprogram...inte bara för den utfrågade utan även för hans familj...Skulle aldrig utsätta mig själv eller nån ur min familj får nåt sånt, med full respekt för dom som gör det..finns väl nån anledning till det oxå och så är det väl tur att vi tycker olika annars skulle såna progrm inte finnas ju^^)
Ska ta och gå och lägga mig nu så jag är pigg i morgon när jag ska passa trollungen=)
Natti Natti allihop

Kommentarer
Postat av: Marie

Gomorron gomorron, sovit gott? Ha en underbar start på den nya veckan!

2008-04-21 @ 08:15:13
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: carro

du har många systrar du=) hihi

2008-04-21 @ 17:12:28
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0