Nu har prinsessan återvänt

till Vingåker och det är alldeles tyst och lugnt i huset...ingen liten mun som pladdrar dagarna i ända=). Dagarna har gått otroligt fort med en liten busunge, måste alltid hitta på nåt att göra och har varit ute mycket, så mycket som jag har gått dom här dagarna har jag väl inte gjort på hela månaden^^). Vi har varit till gammelmormor Siggan, varit ut till Lådan och så har vi matat ändaerna eller rättare sagt skulle mata dom, för första vändan vi gich ner till ån fanns inte en enda and i sikte så vi gick hem och tillbaka lite senare och då fanns det EN and=(. Sist Wilma var här så var ner och matade dom och då fanns det hur mycket änder som helst och nu är dom bara borta....är det någon som har en aning om var dom kan ha tagit vägen? Ja anden som fanns där fick då mat så hon klarade sig, prinsessan älskar att mata "pippi", men det gäller att se upp så hon inte matar dom med sig själv oxå  i ivern^^).
Anna och Tovan var hit igår oxå och trollungen var inte alls pigg...gnällig, varm och rödblommig men inte feberhet, hoppas det har gått över idag iaf.
Ska jobba kväll idag, har bytt med G som skulle klippa sig...såg sen att jag missar desperata hemmafruarna men, men det spelar ingen roll för det går i repris eller så kan jag titta på det på datorn, tur att tekniken går framåt nu behöver man inte passa några program på tv:n är bara att titta när man själv behagar, endera på datorn eller så spelar man in......
Nej dags att sätta fart upptäckte att jag måste börja 13 om jag ska göra mina timmar=(...mindre bra........

Kommentarer
Postat av: carro

tusen tack=)

2008-04-29 @ 14:14:32
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0