I morgon kommer

prinsessan=),jag jobbar 7-1 1/2 4 tisdag, onsdag, torsdag och fredag och därför var det meningen att fastrarna skulle vara hemma från skolan varsin dag, Lina på torsdag och Lisa på fredag, men så kom Lina på att hon har nationella prov på tordag och då kan man INTE vara hemma från skolan, jaha då får väl Lisa ta torsdan då....men nejdå då ska hon med skolan till Stockholm på bagerimässa...vad gör man då? Jo Wilma har ju en faster till och hon är ju hemma med lilla kusinen så jag tar telefonen och ringer till Anna...tror jag=( hej är du ute eller säger jag och det blir konstigt tyst i andra änden , sen hör jag en röst som säger: det är ju Sara...jag har alltså i hastigheten slagit fel mobilnummer och hamnat hos Lisas kompis, tur att det inte var nån annan iaf, men snopet blev det=). Fick iaf tag på Anna och snäll som hon är så får lilla brorsdottern vara hos henne och Tovan under tiden jag jobbar, jättekul för Wilma oxå att få umgås en hel dag med faster och kusinen.
Nu börjar snart veckans höjdpunkt, hemmafruarna på Wisteria Lane och sen väntar sängen så man orkar upp i morgon, kan vara lite svårt det där,men men nu är det bara tre mornar kvar=). Natti Natti

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Haha vad jag känner igen mig! Jag köper aldrig kläder till mig själv, men det är ingen som märker. Nån gång ibland, men då bara om det är på outlet eller rea, haha! Skulle aldrig falla mig tanken att köpa en tröja till mig själv för 200 kr, men en body till barnen för 200 kr är inga problem ;)

2008-04-22 @ 21:31:23
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Anonym

japp men kommer längta hem mkt till christoffer men bra att vara på skilda håll med. måste ta med mig charlie blir ensamt annars hehe

2008-04-24 @ 22:36:50
URL: http://elinpersson07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0