I går var

äldsta dottern och trollungen här, jag följde med henne och snokade, dom där snokpromenaderna hon har haft för sig på sista tiden=) Riktigt trevligt hade vi och håller tummarna för att hennes och sambons möte idag blev positivt^^)önskar det av hela mitt hjärta, för det är ni verkligen värda....Glömde min mobil i Trollungens vagn så jag fick ta mig en tripp till Bångbro i går kväll, inte mig emot fick en extra kramstund med lilltovan. Idag har jag varit på möte med R...han tycker jag gjort stora framsteg....hoppas det håller i sig , men när jag kom till jobbet idag kändes det som jag gick minst tio steg bakåt, att en enda människa kan få en att känna så....skulle kunna sänka henne med en enda mening, men håller tillbaka...hon är inte ens värd det....känner att R tror på mig iaf och det betyder mer än små pissenissar.

Kommentarer
Postat av: Söstra di

Vet inte vad det är som får dig att må dåligt kära syster yster,men jag hoppas verkligen att du kommer att må bra snart igen.Bry dig inte om dom som får dig att må dåligt,att ignorera dom är nog bästa knepet.Låt dom leva sitt liv och tro att dom är bäst,men tänk innerst inne att DU är det :-) .Alla har nog problem med någon som vill sätta sig på höga hästar,men sitt lugnt i din sadel så går det bra ska du se.Kram/Söstra di!

2008-04-12 @ 00:43:44
Postat av: Anna

Ja, jag håller helt med Anette... Ignorera den personen, för h*n är inte värd din energi! H*n mnår nog ganska dåligt och det kan ju vara skönt att tänka på i såna här fall!
Det gick ganska bra igår, men ändå inte... Inge är lite skeptisk... men jag är helt såld! =) Berättar mer sedan! Kram

2008-04-12 @ 13:02:50
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0