Helgen har gått

otroligt fort, dagarna har bara sprungit iväg och nu måste jag fortsätta springa...rakt in i duschen sen lite matlagning för att fortsätta mot Grönboda för en sista kväll för den här gången....Har varit en otroligt TYST och LUGN helg...kan det bero på att Erik är i Vingåker och Lisa i Ställdalen?
Lina ska åka med mig till Alex sen åker hon med mig hem ikväll, smart att ha pojkvän i anslutning till mammas jobb .
Anna du måste skicka ett mess och tala om vad alla initialer står för...du vet ju vilken tortyr det är för din stackars mamma^^)
Klockan rusar iväg och det måste jag oxå, hörs kanske i kväll.........

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha ha... du är för rolig... det ska jag genast göra =)

2008-04-13 @ 13:26:41
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0