Håll igång

hela dagen är det med en prinsessa i huset=). Hinner inget annat än det nödvändigaste och då är hon ändå världens snällaste unge, men det är väl så att man prioriterar på ett annat sätt än när ens egna var små, vet ju hur fort det går hur  kort tid dom är små....Vi har iaf tittat på körslaget och ätit lördagsgodis i kväll, rätt vad det var så försvann prinsessan under bordet och när jag tittade var hon tog vägen så gömde hon sig ännu mer=) eftersom jag har 5 ungar själv så förstod jag vad som var på gång och mycket riktigt, snart infann sig en doft i hela rummet och det var inte en doft av rosor om man säger så.......nåja det var snabbt avhjälpt och eftersom hon började bli trött så gjordes en flaska välling och det tog inte fem minuter så sov hon så sött=). Är väl bäst att farmor oxå går och lägger sig för man vet aldrig när man ska stå till tjänst för prinsessan....lugnt i huset är det iaf, Erik är i Slöjsmossen hos "mamma" Ankie och Lisa i Ställdalen hos Rickard som är sjuk.....så det är bara Lina och Alex och så vi hemma=) Natti Natti ,får se om jag orkar skriva mer i morgon.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, "änkligän" fick vi träffa Alex =) Å visst är vi hurtiga! Det är allt damen och gubben som är morgonpigga... men numer är det så "sent" som vid sju på mornarna... rena sovmorgon mot halv sex... Inatt så vaknade jag av att hon låg och sket halv två... frågade Inge om han ville "ta det" och det skulle han. Sen somnade vi om, alla tre... till halv fyra... stackars Tovan... fullskiten... men hon var så nöjd när hon fick ren blöja och välling då... och tänkte nästan inte somna om istället =D Kram på er

2008-04-27 @ 14:00:39
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0