Drog till Ludvika

en sväng mitt upp i alltihop=) det är typiskt mig, men Lisa,Rickard och en kompis till skulle dit och bowla och gå på bio och eftersom jag inte hade varit upp och veckohandlat än så passade det ju bra att jag skjutsade dom dit. Var bara till Willys idag, orkade inte åka till Coop men det behövdes inte heller, konstigt att det lönar sig att åka 4 mil enkel resa för att handla, men faktum är att det är så och dessutom ett mycket större utbud på varor. Tänkte jag skulle göra Lina sällskap och titta på Körslaget ...är skeptisk men ska ge det en chans=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Aha! Då hade Inge rätt... han tyckte han sett Lisa i Ludvika idag! =)

2008-04-06 @ 00:02:53
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0