Varit på

föräldramöte i Storåskolan ikväll och kan bara säga som Lina: Ljusnarsskolan suger och har mycket att lära=) kanske ett studiebesök på Storåskolan? Hoppas bara att vi kan flytta härifrån oxå snart, alla vill flytta och det ser jag som ett sundhetstecken. Snart är det kopparbergsmarken och då ser vi fram mot att få ha prinsessan på besök och naturligtvis hennes föräldrar och Emelie och Felicia oxå. Är ledig imorgon och har lovat Lisa att göra tårtan för det hinner hon inte, men det är väl en konditors jobb egentligen eller hur? Nåja det får duga med min den här gången då=).

Kommentarer
Postat av: Elin

antar att storåskolan har blivit bättre på senare år och bättre elever. för 6år sedan var det ett dårhus och en omtalad skola, skönt att det blivit bättre. Ja flytta från kopparberg är ett bra insiativ skulle jag med ha gjort, där finns ju inget av intresse.

2007-09-26 @ 00:18:52
URL: http://elinpersson07.blogg.se
Postat av: Jungfrun

Åååh, Kopparbergs marknad......eller marken som jag faktiskt också sa förr. Där har jag varit säkert varje år tills jag blev runt 20. Känslan sitter verkligen i. Atmosfären, doften av olika renkorvar, popcorn, sockervadd, tivolit och alla spåkäringar. Man kanske skulle åka dit igen........Förresten som jag kommer ihåg var det alltid mycket kallare den helgen förr än det brukar vara nu. Då var det nya vinterjackan PÅ.

2007-09-27 @ 16:20:02
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0