Tidig kväll

blev det igår...gick o lade mig vid 22, Lisa hade redan lagt sig men lilla nattugglan satt vid datorn=). Vaknade vid kvart över tre av att lakanet låg som en  enda röra ( väldigt obekvämt) och sen var det ju tji att somna om=(. Det var bara att kliva ur bingen och sätta sig framför tv:n en stund, och där började en film precis..det var bara det att det var en barnfilm, Matilda heter den , har sett den förut men det jag tyckte var underligt var att dom visar barnfilmer vid den tidpunkten..tror inte att så många barn sitter och tittar på tv vid den tiden....eller oxå så gör dom det =) det kanske bara är jag som har varit så elak att mina ungar inte har fått vara uppe den tiden på dygnet? vad vet jag...Somnade om efter filmen iaf och sov till 10=) Lisa var redan uppe hon är morgonpigg den tjejen undrar var hon fått det ifrån? Hon kunde ju dela med sig lite av det till sin bror som är som ett vrak på mornarna, halvt medvetslös..inte kul att väcka honom^^).Hade tänkt att gå in i duschen nu....men men Lina hann före, ja jag vet att vi har två duschar men jag ska prompt in i den duschen så det så..för den är bäst, den andra är så lynnig, ibland lever den sitt eget liv och det är inte kul när vattnet får för sig att bli endera iskallt eller skållhett=)så jag sitter hellre här och tjurar och väntar på att hon ska bli klar nån gång, men tonåringar är ju inga snabbduschare precis så den väntan kan bli lååååång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0