PÅ ett j...a

dåligt humör idag=(!!!!Vaknade kvart i tre inatt av att det spelade o skrålade som f-n, trodde först att det kom inifrån, men nejdå det var utanför....den där j...a f........e idioten Loka-Janne i full aktion. Först utanför, sen in i trappen och till grannen, sen ut igen och satt sig på trekanten en stund för att sen bege sig ner till PresenTEn och hacka ner arslet på en bänk där. Då hade jag fått nog och masade mig upp och stängde fönstret, men var ju  så klarvaken man kunde bli( man blir klarvaken när man är så förbannad så man tror man ska få hjärtflimmer)så det blev till att sätta sig och titta på en film, somnade om vid halvfem snåret och fick sen häva mig upp sju när Lina skulle iväg=(. Har iaf sovit en stund på em, sen har jag klurat på hur man utrotar alla j...a alkisar o pundare men kom inte på nåt effektivt och bra, får väl vänta på att dom sanerar bort sig själva, det brukar dom ju vara bra på eller är det nån annan som har ett bra tips?Nu hör jag det j...a aset utanför igen....kanske iaf skulle kunna rycka den där j...a bandspelaren ifrån han och slänga i ån, kanhända han åker med av bara farten då......

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Hahaha...man kanske skulle bjuda dom på en öl med råttgift i ;-) men dom överlever väl det oxå*suck*!Kolla bara K.V.L som fick en punkterad lunga,men redan på onsdagen va han i full gång igen!Tack förresten för den uppiggande kommentaren om att vara senil..o.s.v.*hmmm*!Hoppas du får sova i natt då,annars blir du väl inte nådig i bitti :-D !

2007-09-07 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0