Har varit

väldigt effektiv idag, Städat HELA lägenheten och det är inte lite det(144 kvadrat) skurat båda badrummen, haft tvättstugan, strukit en stor tvätt, handlat, skjutsat Lisa till Ställdalen, tagit ett långt härligt bad med badkulor o badbomber och nu sitter jag och njuter av en kall god öl framför tv:n med massor av ljus tända i hela lägenheten=). Jag tittar på Eurovision Dance Contest, Martin o Cissi  är helt underbara bara såååå duktiga och vilken rumpa han har, oj oj  den ville man nypa i^^). Det är ju helt otroligt att en kille som i vanliga fall brottas är såååå himla duktig att dansa, han är ju enda tävlande som inte är professionell dansare, men är ju minst lika bra och i många fall bättre än de professionella, Martin du är bara BÄST Hoppas kära söstra mi lyckas med sin matlagning, annars vet jag ju vem som får skulden, undrar vilket av mattipsen hon gör?Ja ja det lär jag nog snart få veta om jag känner henne rätt^^). Hörs senare när jag vet hur det går för  godingen Martin....

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Tack syster yster..maten blev helt perfekt och uppskattades både av mig,gubben och Tino :-) !Kram söstra di

2007-09-02 @ 00:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0